Skönt knull

Dating club +21

Aduit games

Skönt knull – Det var en underbar dag. Solen stod högt på himlen och inga moln syntes någonstans. Vi körde långt och snabbt och vinden fläktade skönt i mitt hår. Jag satt i bilen och tänkte på vilken fantastisk helg det skulle bli. Min sambo Johan och jag hade fått låna hans pappas motorbåt, och nu skulle vi tillbringa helgen på Västkustens vatten. Jag suckade lyckligt. Plötsligt rundade vi en kulle och där var det. Lugnt och stilla, blått och blankt bredde havet ut sig. Mellan oss och horisonten fanns bara hav och jag älskade det!

Hamnen var inte långt borta nu. Vi parkerade och tog vår packning ur bagageluckan. Jag bar min väska och picknickkorgen med mat och så fick Johan bära sovkläderna och sin väska. Vi gick bryggan fram och letade efter båten. Längst ut låg den. Den var inte speciellt stor men såg trevlig ut. Johan klev i först och tog emot väskorna som jag gav till honom.

Medan han fixade med båten och fyllde på med bensin och sånt så packade jag upp våra väskor, hängde in kläderna i garderoben och ställde tandborstarna i muggen på den lilla toaletten. Sedan gick jag upp till Johan, som precis var klar att åka. Jag ställde mig bakom honom, lade armarna om hans midja och såg på medan han drog i spakar, tryckte på knappar och tillslut kunde styra ut oss ur hamnen.

Vi körde i någon timma. Vinden virvlade runt omkring oss och vågorna svallade efter båtens framfart. Måsarna cirkulerade ovanför våra huvuden och solen värmde skönt. Jag gick ner i hytten och tog av mig mina shorts och linne och tog istället på mig en blå bikini. Sedan lade jag mig längst fram i fören på båten och stal sol i nån halvtimma. Jag blundade och kände solens heta strålar smeka min kropp. Smekte min kind, fortsatte ner över halsen och ut över armarna ända ut mot fingarna. Ner över bröstens mjuka rundning, lekte en stund i navelgropen och fortsatte neråt. Smekte tyget som täckte mitt underliv och smekte mina ben, hela tiden långsamt och värmande.

Plötsligt kände jag att båten stannade. Jag reste mig upp till sittande ställning och vände mig om. Johan var nere i hytten men kom snart upp, ombytt till badbyxor. Han klättrade fram till mig och lade sig ner bredvid mig.

– Jag tänkte vi kunde stanna till en stund, sa han leende och blundade.

Vi låg en stund och lapade i oss sol. Jag slumrade nog till en stund, för jag vaknade plötsligt av att jag kände Johans hand på mitt lår. Jag öppnade ena ögat och kikade på honom från sidan. Han smekte långsamt och ömt från knät uppåt låret, smekte lårets insida och höften och magen. Så såg han upp mot mitt ansikte och såg att jag betraktade honom.

– Vad gör du? frågade jag och log lite.

Han log spjuveraktigt.

– Pillar på min favorittjej, svarade han.

Han böjde sitt vackra ansikte ner mot mig och kysste mig ömt. Hans hand vilade på min mage men efter några sekunder flyttade han den uppåt och kupade med den runt mitt ena bröst. Jag tryckte mig mot honom och slog armarna om hans hals. Han smekte mitt bröst och kröp in med fingrarna under bikinityget. Han nöp försiktigt i min bröstvårta och rullade den mellan sina fingrar. Så bet han av kyssen och flyttade sin mun neråt halsen istället. Kysste och bet lite lätt i den tunna huden vid nyckelbenet och förde tyget åt sidan så att han kom åt mina bröstvårtor. Han sög in den ena i munnen och spelade med tungan över knoppen som snabbt blev styv. Så gjorde han likadant med den andra och log förnöjt när de båda stod rakt upp.

Han kysste sin väg över min mage, lekte med tungan i naveln och kysste ner över bikinitrosan. Jag drog av mig överdelen och lekte med mina bröst medan Johan lirkade av mig mina trosor. Han såg som förhäxad på mitt underliv och nästan slickade sig om munnen då han närmade sig det våta. Han kysste på insidan av mina lår, nerför vaden och upp igen. Gjorde likadant på andra benet och särade sedan på dem båda. Han lade sig tillrätta mellan dem och kysste min klitoris. Jag såg på hans vackra ansikte då han sträckte ut sin tunga och långsamt masserade mina blygdläppar, sög in dem en och en och retades med tungan i min öppning. Så underbart vacker han var där han låg och tillfredsställde mig. Jag älskade honom så mycket!

Jag satte mig upp och han reste sig också. Jag drog av honom hans badbyxor och hans styva kuk sprang fram, ivrig att bli omhändertagen. Jag log och mötte Johans kåta blick innan jag slöt fingrarna runt hans kuk och runkade lite lätt. Så släppte jag taget och vände på honom. Jag började kyssa, knåda och smeka hans fasta skinkor. Jag älskade hans skinkor och blev alldeles galen… klämde allt vad jag kunde och älskade att känna det fasta, mjuka köttet i mina händer. Så smekte jag hans breda rygg och svank, följde kroppens mjuka sida och mina händer letade sig fram över hans mage. Grävde med tummen i hans djupa navel, klämde lätt på bröstvårtorna och rev med naglarna över hans bröst.

Så vände jag på honom igen och såg att han nu blivit ännu kåtare. Jag kysste hans kuk med små, korta pussar över hela skaftet och ollonet. Smekte hans rakade pung och sög in båda kulorna i munnen. Sög mjukt på dem och nosade på hans kukskaft samtidigt. Med ett enda långt tungdrag slickade jag från pungen upp till ollonet och utan att dra ut på det nåt mer sög jag in det saftiga ollonet i min mun. Jag sög och sög, runkade med handen och såg in i hans ögon. Han stönade och nästan skrek av och till och jag älskade varje sekund!

Johan tycker om att slicka mig och smeka mig – att över huvud taget tillfredsställa mig. Därför lade han sig ner bredvid mig så att vi låg i en 69. Han lade mitt översta ben över hans huvud för att komma åt och sög in klitoris i munnen. Jag fortsatte suga på hans pulserande stånd och kände att han började närma sig orgasm. Han slickade ihärdigt min mus och knullade mig med ett par fingrar i fittan. Så kände jag hur hans pung drog ihop sig och plötsligt sprutade han i min mun. Stråle efter stråle, litervis med sperma sköt in i min mun och jag kunde omöjligt svälja allt. Det som rann utanför smekte jag in över mina bröst och Johan fortsatte slicka och suga. Efter inte allt för lång tid kände jag hur det började rycka i mina muskler. Slidan drog ihop sig och jag krampade runt hans fingrar då jag kom i en kort men intensiv och oerhört skön orgasm.